Marketinška analitika

Cilj

1. upoznati studente s marketinškom analitikom, prednostima analitičkog pristupa donošenja odluka te najčešće korištenim kvantitativnim marketinškim analizama u praksi;
2. razviti razumijevanje dostupnih podataka, njihove upotrebe i ograničenja u marketinškoj analitici;
3. osposobiti studente za samostalno prepoznavanje i primjenu adekvatnih metoda analize podataka pri rješavanju pojedinih poslovnih problema te izradu izvješća na temelju tih podataka;
4. poboljšati tehnološke vještine te analitičko i kritičko razmišljanje studenata.

Dodatne informacije

1. Uvod u analitiku marketinga
2. Osnove obrade podataka u Excelu: Pivot tablice i vizualizacija podataka
3. Analitika potrošača
3.1. Segmentacija i odabir ciljnog tržišta (klaster analiza i cross-tab analiza)
3.2. Izračun profitabilnosti tržišnog segmenta
3.3. Očekivana vremenska vrijednost potrošača
3.4. Stopa zadržavanja potrošača
4. Analitika marketinškog miksa
4.1. Proizvod
4.1.1. Predviđanje trenda i sezonalnosti proizvoda
4.1.2. Conjoint analiza
4.1.3. Očekivana dobit od proizvoda
4.1.4. Vrijednost marke proizvoda
4.2. Cijena
4.2.1. Procjena cjenovne elastičnosti potražnje
4.2.2. Kvantitativne metode određivanja cijena
4.3. Distribucija i prodaja
4.3.1. Mjerila distribucije
4.3.2. Metode predviđanja prodaje
4.3.3. Izračun povrata od prodaje
4.4. Promocija
4.4.1. Procjena budžeta za oglašavanje
4.4.2. Mjerenje učinkovitosti oglašavanja
5. Analitika digitalnog marketinga
5.1. Web analitika
5.2. Analitika društvenih mreža
5.3. Analitika e-pošte

Nema navedenih suradnika na kolegiju.
Predavanja: 15
Seminari: 0
Vježbe: 15

1. Odabrati odgovarajuće alate analize podataka za rješenja pojedinih marketinških problema,
2. Na temelju samostalno analiziranih podataka kreirati i prezentirati izvještaje koristeći vizualizaciju podataka,
3. Na temelju samostalno analiziranih podataka kritički prosuđivati o potencijalnim marketinškim odlukama te predvidjeti moguće posljedice pojedinih marketinških odluka,
4. Na temelju samostalno analiziranih podataka preporučiti marketinške strategije.

magnifiercrossmenuplus-circlecircle-minus linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content