Upoznavanje s prehrambenim sektorom u okviru gospodarske djelatnosti i specifičnostima marketinga poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda te stjecanje temeljnih znanja o upravljanju marketingom hrane.
Dodatne informacije
Prehrambeni sektor i njegove specifičnosti
Marketinški proces i prehrambeni proizvodi
Potrebe, želje i ponašanje potrošača vezane uz prehrambene proizvode
Marketinški splet i njegove modifikacije vezane uz prehrambene proizvode
Proizvodnja, ponuda i potrošnja hrane u RH i svijetu
Trendovi u marketingu hrane
Nema navedenih suradnika na kolegiju.
Predavanja: 30
Seminari: 0
Vježbe: 0
Razumjeti specifičnosti i valorizirati ulogu proizvodnje hrane u suvremenom društvu
Identificirati elemente marketing procesa u kreiranju ponude prehrambenih proizvoda
Osmisliti marketing strategiju za prehrambeni proizvod
Analizirati proizvodnju hrane u RH i njenu pozicioniranost na međunarodnom tržištu
Objasniti ključne trendove u proizvodnji i potrošnji hrane iz marketinške perspektive