Marketing hrane

Cilj

Upoznavanje s  prehrambenim sektorom u okviru gospodarske djelatnosti i specifičnostima marketinga poljoprivrednih i prehrambenih proizvoda te stjecanje temeljnih znanja o upravljanju marketingom hrane.

Dodatne informacije
  1. Prehrambeni sektor i njegove specifičnosti
  2. Marketinški proces i prehrambeni proizvodi
  3. Potrebe, želje i ponašanje potrošača vezane uz prehrambene proizvode
  4. Marketinški splet i njegove modifikacije vezane uz prehrambene proizvode
  5. Proizvodnja, ponuda i potrošnja hrane u RH i svijetu
  6. Trendovi u marketingu hrane
Nema navedenih suradnika na kolegiju.
Predavanja: 30
Seminari: 0
Vježbe: 0
  1. Razumjeti specifičnosti i valorizirati ulogu proizvodnje hrane u suvremenom društvu
  2. Identificirati elemente marketing procesa u kreiranju ponude prehrambenih proizvoda
  3. Osmisliti marketing strategiju za prehrambeni proizvod
  4. Analizirati proizvodnju hrane u RH i njenu pozicioniranost na međunarodnom tržištu
  5. Objasniti ključne trendove u proizvodnji i potrošnji hrane iz marketinške perspektive
magnifiercrossmenuplus-circlecircle-minus linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content