Usvajanje temeljnih koncepata razumijevanja marketinških aktivnosti kod upravljanja i razvoja proizvoda, lansiranja novih proizvoda, istraživanja i testiranja tržišnih mogućnosti te odabira prikladnih marketinških aktivnosti za različite faze životnog ciklusa proizvoda
1. Uvod u marketing novog proizvoda
2. Proizvod kao splet marketinškog spleta
3. Istraživanje i testiranje tržišta
4. Implementacije novih ideja
5. Razvoj novog proizvoda
6. Dizajn, pakiranje i ambalaža proizvoda
7. Konkurentske razine novog proizvoda
8. Politike prodaje novog proizvoda
9. Uvođenje proizvoda na tržište
10. Upravljanje životnim ciklusom proizvoda
1. Analizirati tržište i argumentirati odabir tržišta i tržišnih segmenata
2. Konstruirati marketinške aktivnosti u odnosu na konkurentsko okruženje novog proizvoda
3. Razlikovati, usporediti i valorizirati različite metode razvoja i prodaje novih proizvoda
4. Odabrati prikladne marketinške aktivnosti za različite faze kod životnog ciklusa proizvoda