Laboratorij kritičkog razmišljanja

Cilj

Cilj predmeta je upoznati studente s osnovnim teorijskim konceptima i osobitostima kritičkog razmišljanja i kritičkog pisanja, te kroz praktične primjene poslovnog odlučivanja analizirati utjecaj odabranih psiholoških pristranosti, zabluda i heuristika na donešene odluke i zaključke. Ujedno, cilj je predmeta osnažiti studente za samostalno kritičko promišljanje.

Dodatne informacije

1. Kritičko mišljenje u poslovnom kontekstu

2. Pojam argumenta, vrste i valjanost argumenta

3. Pristranosti, heuristike i pogreške u zaključivanju

4. Metodološki okvir za kritičko slušanje, čitanje i pisanje.

Nema navedenih suradnika na kolegiju.
Predavanja: 0
Seminari: 30
Vježbe: 0

Nakon završenog kolegija studenti će moći:

1. Objasniti temeljne odrednice kritičkog promišljanja u kontekstu suvremene poslovne prakse.

2. Primijeniti osnovne koncepte kritičkog razmišljanja i logičkog rasuđivanja u procesu donošenja poslovnih odluka.

magnifiercrossmenuplus-circlecircle-minus linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content