Korporacijsko poduzetništvo

Cilj

Upoznati studente s važnosti razvoja poduzetničkog načina razmišljanja i djelovanja u korporacijama u cilju kreiranja održive konkurentnosti temeljene na organizacijskom dizajnu koji facilitira poduzetničko ponašanje zaposlenika na svim organizacijskim razinama.

Dodatne informacije

1. Značaj korporacijskog poduzetništva
2. Životni ciklus poduzeća
3. Vrste korporacijskog poduzetništva
4. Korporativna strategija i poduzetništvo
5. Poduzetnička organizacijska kultura i struktura
6. Vodstvo i sustavi kontrole u poduzetničkim korporacijama
7. Upravljanje ljudskim potencijalima u poduzetničkim korporacijama
8. Procjena poduzetničke performance u korporacijama
9. Poduzetništvo u neprofitnom i javnom sektoru
10. Ograničenja razvoja korporacijskog poduzetništva

Nema navedenih suradnika na kolegiju.
Predavanja: 30
Seminari: 0
Vježbe: 0

Nakon završenog kolegija student će moći:
1. diskutirati o važnosti razvoja poduzetničkog načina razmišljanja i djelovanja u korporacijama
2. istražiti razinu i efekte inovativnog ponašanja korporacija na tržištu
3. kritički prosuđivati prepreke za razvoj poduzetničkih inicijativa zaposlenika u korporativnom kontekstu.

magnifiercrossmenuplus-circlecircle-minus linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content