Upoznati studente s važnosti razvoja poduzetničkog načina razmišljanja i djelovanja u korporacijama u cilju kreiranja održive konkurentnosti temeljene na organizacijskom dizajnu koji facilitira poduzetničko ponašanje zaposlenika na svim organizacijskim razinama.
1. Značaj korporacijskog poduzetništva
2. Životni ciklus poduzeća
3. Vrste korporacijskog poduzetništva
4. Korporativna strategija i poduzetništvo
5. Poduzetnička organizacijska kultura i struktura
6. Vodstvo i sustavi kontrole u poduzetničkim korporacijama
7. Upravljanje ljudskim potencijalima u poduzetničkim korporacijama
8. Procjena poduzetničke performance u korporacijama
9. Poduzetništvo u neprofitnom i javnom sektoru
10. Ograničenja razvoja korporacijskog poduzetništva
Nakon završenog kolegija student će moći:
1. diskutirati o važnosti razvoja poduzetničkog načina razmišljanja i djelovanja u korporacijama
2. istražiti razinu i efekte inovativnog ponašanja korporacija na tržištu
3. kritički prosuđivati prepreke za razvoj poduzetničkih inicijativa zaposlenika u korporativnom kontekstu.