Usvajanje temeljnog pojmovnog sustava šireg područja elektroničkog poslovanja te razumijevanje specifičnosti primjene najznačajnijih tehnika i alata elektroničke trgovine.
1. Uvod u e-trgovinu
2. Infrastruktura e-trgovine
3. Izgradnja digitalne prisutnosti
4. Sigurnost i sustavi plaćanja
5. Etika i pravo u e-trgovini
6. E-trgovina i usluge
7. Online sadržaj
8. Online zajednice
9. Marketinške perspektive e-trgovine
10. Sinergija mobilnih, društvenih i lokacijskih elemenata
11. Poslovne strategije e-trgovine
1. Kritički prosuđivati implikacije aktualnih trendova e-trgovine
2. Usporediti mogućnosti platformi za oblikovanje internetskih trgovina
3. Odabrati prikladne komunikacijske tehnike i alate operativne razine e-trgovine
4. Valorizirati ukupnost napora internetskog trgovanja poslovnog subjekta
5. Argumentirati značaj sigurnosnih aspekata elektroničkih transakcija