E - trgovina (izborni)

Semestar
3.
ECTS bodovi
5 ECTS
Nositelj kolegija

Cilj

Usvajanje temeljnog pojmovnog sustava šireg područja elektroničkog poslovanja te razumijevanje specifičnosti primjene najznačajnijih tehnika i alata elektroničke trgovine.

Dodatne informacije

1. Uvod u e-trgovinu

2. Infrastruktura e-trgovine

3. Izgradnja digitalne prisutnosti

4. Sigurnost i sustavi plaćanja

5. Etika i pravo u e-trgovini

6. E-trgovina i usluge

7. Online sadržaj

8. Online zajednice

9. Marketinške perspektive e-trgovine

10. Sinergija mobilnih, društvenih i lokacijskih elemenata

11. Poslovne strategije e-trgovine

Nema navedenih suradnika na kolegiju.
Predavanja: 30
Seminari: 0
Vježbe: 0

1. Kritički prosuđivati implikacije aktualnih trendova e-trgovine

2. Usporediti mogućnosti platformi za oblikovanje internetskih trgovina

3. Odabrati prikladne komunikacijske tehnike i alate operativne razine e-trgovine

4. Valorizirati ukupnost napora internetskog trgovanja poslovnog subjekta

5. Argumentirati značaj sigurnosnih aspekata elektroničkih transakcija

magnifiercrossmenuplus-circlecircle-minus linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content