Digitalni marketinški alati

Cilj

Upoznati studente kako se služiti s dostupnim i aktualnim digitalnim alatima namijenjenim optimiziranju svakodnevnih poslovnih operacija i projektnih aktivnosti.

Dodatne informacije

1. Evolucija digitalnih marketinških alata: od web 2.0 do web 3.0
2. Upoznavanje sa osnovnim alatima za učinkovitim upravljanjem svakodnevnih poslovnih operacija – uspostavljanje osnovice za učinkovitim upravljanjem digitalnim resursima (openware, freeware, shareware)
3. Digitalni alati za društvenu i poslovnu kolaboraciju
4. Alati za upravljanje digitalnim marketinškim kampanjama – izrada i pokretanje digitalnih marketing kampanja
5. Alati za oblikovanje sadržaja - prenošenje komunikacijske poruke uz pomoć oblikovanja vizualnog i tekstualnog sadržaja
6. Alati za učenje i razvoj – nadogradnja znanja i izrada vlastitih edukacijskih/instrukcijskih sadržaja

Nema navedenih suradnika na kolegiju.
Predavanja: 0
Seminari: 0
Vježbe: 30

1. Odabrati tehnološka rješenja za učinkovito upravljanje svakodnevnim operacijama i digitalnim kampanjama
2. Preporučiti integraciju pojedinih digitalnih alata u svrhu digitalne transformacije poslovnog subjekta
3. Valorizirati učinkovitost odabranih alata i predvidjeti njihovu buduću ulogu u poslovanju

magnifiercrossmenuplus-circlecircle-minus linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content