Digitalni marketing (Poduz. i inov.)

Semestar
3.
ECTS bodovi
5 ECTS
Nositelj kolegija

Cilj

Usvajanje ključnih koncepata digitalnog marketinga i specifičnosti primjene marketinških aktivnosti na globalnom digitalnom tržištu te ovladavanje komunikacijskim tehnikama i alatima digitalnog okruženja.

Dodatne informacije

1. Uvod u digitalni marketing

2. Internetski informacijski prostor

3. Web-sjedišta i sustavi za upravljanje sadržajem

4. Društveno umrežavanje

5. Komunikacija e-poštom i poslovna korespodencija

6. Splet digitalnog marketinga

7. Specifičnosti digitalnog promocijskog spleta

8. Mobilni marketing

9. Planiranje digitalnog marketinga

10. E-poslovanje i e-trgovina

Nema navedenih suradnika na kolegiju.
Predavanja: 30
Seminari: 15
Vježbe: 0

1. Ocijeniti marketinški značaj izdvojenih komunikacijskih alata u digitalnom okruženju

2. Valorizirati ukupnost napora digitalne prisutnosti poslovnog subjekta

3. Usporediti osnovne promocijske tehnike u digitalnom okruženju

4. Odabrati segmentacijski pristup digitalne marketinške komunikacije

5. Kritički prosuđivati osnovne poslovne modele na digitalnom tržištu

magnifiercrossmenuplus-circlecircle-minus linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content