06. March 2025.

ECOTROPHELIA Hrvatska 2025.

Drage studentice i studenti,

velika nam je čast i zadovoljstvo objaviti da su otvorene prijave za 11. nacionalno natjecanje studentskih timova prijediplomskih i/ili diplomskih studija Sveučilišta u Republici Hrvatskoj u kreiranju eko-inovativnih prehrambenih proizvoda - ECOTROPHELIA Hrvatska 2025!

Cilj ovog natjecanja je poticanje studentske inovativnosti i kreativnosti, stvaranje novih ekoinovativnih proizvoda temeljenih na studentskim idejama te njihov plasman i promocija na nacionalnom i europskom tržištu. Imajući na umu da se ovim natjecanjem promiče multidisciplinarnost timova i povezivanje različitih područja poput prehrambene tehnologije, biotehnologije, nutricionizma, agronomije, farmacije, medicine, ekonomije, grafičkog dizajna, marketinga i sl., pozivamo vas da okupite timove i predstavite svoje inovativne proizvode!

Za sudjelovanje na ovogodišnjem natjecanju potrebno je prijaviti svoj tim najkasnije do 16.04.2025. godine putem Google obrasca: https://forms.gle/kbpWFRQ6ka3s5eDd6

Kompletnu dokumentaciju potrebno je dostaviti najkasnije do 02.06.2025. na email adresu echotrophelia@pbf.unizg.hr.

11. nacionalno natjecanje održat će se 11.06.2025. godine na Sveučilištu u Zagrebu Prehrambeno biotehnološkom fakultetu, a pobjednički tim predstavljat će Hrvatsku na europskom natjecanju!

Dodatna prednost je stjecanje EIT Food certifikata o poduzetničkim vještinama!
Stoga ne oklijevajte, nego počnite s kreiranjem proizvoda!

Sve dodatne informacije o natjecanju i proizvodima s prošlih europskih natjecanja možete pronaći na web stranici Ecotrophelia Europe: https://eu.ecotrophelia.org

S uzbuđenjem iščekujemo vaše prijave i nadolazeće natjecanje te se veselimo vidjeti i isprobati vaše inovativne proizvode!

Organizacijski odbor natjecanja Ecotrophelia Hrvatska

Ostale vijesti

24. Apr. 2025.

EFOS ponovno akreditiran!

CEEMAN IQA reakreditacija potvrđuje izvrsnost obrazovanja na EFOS-u
30. Apr. 2025.

Obavijest o javnoj obrani specijalističkog rada Gordane Demirović, dipl. ing. agr.

Proces marketinga pri uvođenju novog hibrida kukuruza na domaće tržište
magnifiercrossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content