Objasniti temeljne spoznaje mikroekonomske znanosti i na primjerima pokazati mogućnosti primjene glavnih sredstava mikroekonomske analize.
Pružiti neophodnu teorijsku, mikroekonomsku podlogu za analizu ključnih gospodarskih problema i pripremanje odluka za njihovo rješavanje.
1. Narav i obuhvat ekonomije za menadžere
2. Tehnike optimizacije
3. Teorija potražnje
4. Ocjenjivanje potražnje
5. Prognoziranje potražnje
6. Teorija i ocjenjivanje proizvodnje
7. Teorija i ocjenjivanje troškova
8. Tržišna struktura: Savršena konkurencija i monopol
9. Tržišna struktura: Monopolistička konkurencija i oligopol
10. Određivanje cijena
11. Regulacija tržišta
1. Primijeniti koncepte menadžerske ekonomike i analize podataka u cilju donošenja optimalnih poslovnih odluka.
2. Kritički prosuditi ključne čimbenike potražnje i konkurencije s kojima se poduzeće susreće u različitim tržišnim okruženjima.
3. Preispitati koncept troška, prirodu proizvodnje i njihov utjecaj na poslovanje poduzeća.
4. Analizirati odluke o cijenama i outputu poduzeća u okviru različitih tržišnih struktura.
5. Vrednovat utjecaj državnih intervencija na poslovanje poduzeća i promjene u poslovnom okruženju.