Upoznavanje s konceptom prehrambenog sektora u okviru gospodarske djelatnosti i specifičnostima marketinga prehrambenih proizvoda te stjecanje temeljnih znanja o upravljanju marketingom prehrambenih proizvoda
1. Prehrambeni sektor i njegove specifičnosti
2. Marketinški proces i prehrambeni proizvodi
3. Društvena odgovornost, marketinška etika i prehrambeni sektor
4. Segmentacija tržišta i tržišne niše u prehrambenom sektoru
5. Upravljanje opsrkbnim lancem u prehrambenom sektoru
6. Upravljanje kvalitetom u prehrambenoj industriji
7. Potrebe, želje i ponašanje potrošača vezane uz prehrambene proizvode
8. Marketinški splet i njegove modifikacije vezane uz prehrambene proizvode.
9. Izgradnja prehrambenog brenda
10. Trendovi prehrambene industrije
1. Vrednovati aktivnosti društvene odgovornosti i etike u okviru prehrambenog sektora i
prehrambenih proizvoda
2. Preporučiti segmentacijski pristup prehrambenih proizvoda
3. Konstruirati plan upravljanja marketinškim spletom prehrambenog proizvoda