Cilj kolegija je ojačati kapacitet za identifikaciju ključnih izazova u poslovanju malih i srednjih poduzeća, identifikaciju mogućih rješenja za prepoznate izazove i implikacija primjene pojedinih rješenja. Tijekom kolegija studenti će razviti vještine efektivne komunikacije kod studenata nužne za uspješno provođenje procesa prikupljanja informacija, prezentaciju i argumentaciju vlastitih zaključaka.
Kolegij upoznaje studente s različitim teorijskim i praktičnim pristupima konzultantstvu i konzultantskom procesu, posebice s aspekta sektora malih i srednjih poduzeća (conselling vs. consulting). Na kolegiju se detaljno obrađuje konzultantski proces - od prvog kontakta klijenta s konzultantom, definiranja razine očekivanja, prikupljanja podataka, kao i različitih metoda kojima se prikupljaju podaci unutar poslovnog subjekta, pa do sastavljanja konzultantskog izvještaja i argumentiranja ponuđenih rješenja. Studenti tijekom akademske godine imaju obvezu odabrati jedan poslovni subjekt iz okruženja, te praktično primijeniti stečena znanja na kolegiju.
1. Identificirati izazove u poslovanju malih i srednjih poduzeća
2. Pripremiti plan istraživanja u odabranom poslovnom subjektu, postaviti ciljeve istraživanja i odabrati prikladne istraživačke metode za prikupljanje podataka u svrhu kreiranja preporuka i konzultantskog izvještaja
3. Argumentirati prijedloge mogućih rješenja, te prezentirati njihove implikacije