Cilj ovog kolegija je nadogradnja već stečenog znanja općeg njemačkog jezika (minimalno stupanj B1 prema CEF – Central European Framework) te stjecanje receptivne, strukturne i produktivne jezične kompetencije studenata u procesu razumijevanja njemačkog jezika gospodarstvene struke, osposobljavanje studenata za samostalan rad na stručnim tekstovima na njemačkom jeziku, što podrazumijeva poznavanje strukture stručnog teksta, pristup razumijevanju teksta (Lesestrategien: globales Lesen und selektives Lesen). Upoznavanje s gramatičkim strukturama tipičnim za jezik gospodarstvene struke te s gospodarstvenom terminologijom. Razvijanje vještina govorenja, slušanja, čitanja i pisanja na njemačkom jeziku gospodarstvene struke s naglaskoma na komunikacijskim kompetencijama i vještinama prezentiranja stručnih sadržaja na njemačkom jeziku.
Sadržaj ovog kolegija nudi studentima teorijsku i praktičnu osnovu za razumijevanje razlika između stranog jezika struke i općeg stranog jezika, uvodi ih u svijet poslovne komunikacije ( Willkommen, Begrüßungen und Verabschiedungen, Sich und andere vorstellen, Small Talk) te ukazuje na različite norme ponašanja različitih poslovnih partnera iz različitih zemalja, njihove običaje i stavove (Andere Länder, andere Sitten). Sadržaji su orijentirani na konsolidiranje postojećeg znanja te osiguranje znanja i vještina potrebnih za kolegij stranog jezika struke na sveučilišnom studiju.
After completing the course, the student will be able to:
1. define basic business terms, collocations and idioms in German and apply them in a given context
2. understand texts on business topics, identify key ideas and find specific information
3. koristiti gramatičke strukture karakteristične za razinu B1 poslovnog njemačkom jezika
4. achieve independent oral communication typical of general business situations