Ivan Kelić uposlen je od 2011. godine na Ekonomskom fakultetu u Osijeku na Katedri za marketing. Od 2023. godine radi na mjestu izvanrendog profesora na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku. Od listopada 2021. godine vrši funkciju prodekana za nastavu i studente na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Fokus znanstvenog usmjerenja i istraživanja predstavljaju iskorištenosti i potencijali suvremenih tehnologija u poslovanju. Voditelj je programa cjeloživotnog učenja "Voditelj turističkog gospodarstva", kao i programa za polaganje stručnog ispita za turističke vodiče koji se provodi na Ekonomskom fakultetu temeljem odluke Ministarstva turizma gdje aktivno sudjeluje u organizaciji i provedbi programa. Od 2010. godine član je Hrvatske udruge za marketing (CROMAR) te od 2017. do 2021. godine vrši dužnost glavnog tajnika udruge. Kao voditelj ili član radne skupine sudjelovao je u izradi različitih strategija, elaborata i projekata za različite institucije, organizacije i poslovne subjekte te povezujući teoriju i praksu participira kao savjetnik poslovnim subjektima i organizacijama u domeni marketinga. Sudjeluje u izvođenju nastave iz više nastavnih predmeta na različitim razinama studija unutar matične ustanove te kao vanjski suradnik sudjelovao u izvođenju nastave na Fakultetu elektrotehnike, računarstva i informacijskih tehnologija u Osijeku i Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Aktivno je uključen u organizaciju brojnih edukacija u domeni marketinga pod nazivom E-marketing i Social media akademija u suradnji sa renomiranim poslovnim subjektima iz okruženja.