Microeconomics

Semestar
2.
ECTS credits
6 ECTS

Goal

• pružiti studentima uvid u temeljne spoznaje mikroekonomske znanosti i na primjerima pokazati mogućnosti primjene temeljnih alata mikroekonomske analize;
• osposobiti studente za samostalnu analizu i kritičko promišljanje o osnovnim gospodarskim problemima s kojima se susreću suvremena poduzeća;
• pružiti studentima neophodnu teorijsku podlogu za analizu ključnih gospodarskih problema i pripremanje odluka za njihovo rješavanje;
• osposobiti studente za rješavanje mikroekonomskih kvantitativnih problema, odnosno razvijati sposobnost za valoriziranje mikroekonomskih modela, te vrednovanja njihove realnosti i korisnosti.

Additional info

• Ponašanje potrošača;
• Pojedinačna i tržišna potražnja;
• Izbori u uvjetima nesigurnosti;
• Proizvodnja;
• Trošak proizvodnje;
• Maksimalizacija profita i konkurentna ponuda;
• Analiza konkurentnih tržišta;
• Tržišna moć: monopol i monopson;
• Određivanje cijene i tržišna moć;
• Monopolistička konkurencija i oligopol;
• Teorija igara i konkurentska strategija.

Predavanja: 30
Seminari: 0
Vježbe: 30

1. ocijeniti ponudu i potražnju, uključujući ravnotežu tržišta i elastičnost;
2. preispitati grafičku analizu za određivanje utjecaja različitih događaja na potrošače i proizvođače, uključujući i javnu politiku;
3. valorizirati prirodu proizvodnje i troškove poduzeća;
4. usporediti implikacije na ponašanje koje proizlazi iz različitih vrsta tržišnih struktura;
5. primijeniti alate kao što su strategije cijena, trenutna analiza vrijednosti i teorija igara za donošenje poslovnih odluka;
6. procijeniti metode mikroekonomske analize.

magnifiercrossmenuplus-circlecircle-minus linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content