Marketing in special interest tourism

Goal

Upoznati studente s temeljnim karakteristikama suvremenog turizma i razviti sposobnosti u raspoznavanju i definiranju elemenata koji čine turizam kao sustav. Kroz predmet polaznici će se upoznati sa shvaćanjem važnosti i uloge turizma u gospodarskom sustavu i razvojnim prednostima i nedostacima. Kroz projektne zadatke cilj je studente motivirati na sustavno istraživanje turizma i aplikacije marketinga u sektoru turizma kako bi bili sposobni predložiti nove turističke turističke proizvode uvažavajući atraktore turističke destinacije i promjene u ponašanju turista.

Additional info

1. Turističko tržište – principi, obilježja i subjekti. Suvremeni trendovi u globalnim turističkim kretanjima. Turistički emitivna i receptivna tržišta Europe. Turistička destinacija – pojam i obilježja. Turistička potražnja – pretpostavke formiranja, vrste i temeljna obilježja. Turistička ponuda – pretpostavke formiranja i temeljna obilježja. Klasifikacija turistički atraktivnih resursa. Turistički receptivni kapaciteti. Ekonomski, sociološki, kulturološki, prostorni i ekološki utjecaji odvijanja turističkog prometa na turistički receptivni prostor. Vremenska i prostorna koncentracija u turizmu.
2. Razumijevanje marketinškog procesa u turizmu i ugostiteljstvu. Uloga marketinga u strateškom planiranju. Razvoj marketinških prilika i strategija u turizmu.
3. Razvoj marketinškog spleta u turizmu i ugostiteljstvu. Upravljanje proizvodima, odluke o markama, izgradnja odanosti turista putem kvalitete. Unutarnji marketing.
4. Određivanje cijena proizvoda u ugostiteljstvu i turizmu. Distribucijski kanali na turističkom tržištu, putnički agenti, touroperatori, specijalist, hotelski predstavnici, konzorciji, internet itd. Komunikacija s ciljnim tržištem. Oglašavanje, odnosi s javnošću, unapređenje prodaje, osobna prodaja.
5. Elektronički marketing u turizmu i ugostiteljstvu. Destinacijski marketing . Marketinški plan.
Primjena i kontrola marketing napora – organiziranje primjena, vrednovanje i kontrola marketinških aktivnosti. Modeli organizacije marketinga u turističko ugostiteljskim poduzećima.

Nema navedenih suradnika na kolegiju.
Predavanja: 30
Seminari: 0
Vježbe: 0

1. Usporediti mogućnosti i značaj specifičnih vrsta turizma
2. Predložiti marketinške strategije turističkog odredišta uvažavajući atraktivne, komunikativne i receptivne čimbenike
Kritički razmišljati o promjenama u ponašanju turista

magnifiercrossmenuplus-circlecircle-minus linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram Skip to content