Izbornik

Teorija u praksi – marketinški plan studenata za City Fitness

Kao i svake, i ove su godine studenti kolegija Marketinško planiranje na Ekonomskom fakultetu u Osijeku imali praktični zadatak koji spaja teoriju i praksu. Kolegij koji predvodi prof.dr.sc. Helena Štimac i asistentica Karla Bilandžić Tanasić, mag.oec. ove su godine studentima prve godine diplomskog studija smjera Marketing predstavili zadatak u suradnji sa City Fitnessom, poznatim fitness centrom iz Osijeka koji je smješten u sklopu autobusnog kolodvora. Osim City Fitnessa, u ovom projektu sudjelovala je i Hrvatska udruga za marketing – CROMAR kako bi cijeli projekt dobio i znanstvenu notu što je primarno djelovanje ove udruge. Koliko je projekt uspješan i koristan govori i činjenica da su prošlogodišnji pobjednici osvojili i Rektorovu nagradu za poslovni slučaj sa subjektom Astrogarden.

Iz godine u godinu dokazujemo kako imamo izvrsne studente koji se uspješno snalaze s realnim situacijama na tržištu. Studentima su ovakvi projekti izvrsna prilika za stjecanje novih iskustava jer shvate koliko je izazovno rješavati probleme na tržištu, svladavanja novih znanja te izlaženja iz teorijskih okvira obrazovanja. S druge strane, poslovni subjekti dobiju objektivniju sliku svog poslovanja, analizu tržišta i kreativne ideje.” – Helena Štimac, redovita profesorica Katedre za Marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku

Studenti su na projektu radili tijekom cijelog semestra, a njihov marketinški plan morao je biti u potpunosti realan – imali su istraživanje, određen budžet, ali i briefiranje od strane klijenta, Vladimira Banca, vlasnika City Fitnessa koji im je odgovarao na sva pitanja.

“U ime naše tvrtke City Fitness d.o.o. izražavamo duboku zahvalnost Ekonomskom fakultetu, profesorici katedre za marketing Heleni Štimac, asistenci Karli Bilandžić te svim studentima koji su sudjelovali u projektu izrade marketing plana za City Fitness. Timski rad, organiziranost i zalaganje svih sudionika ovog projekta pružili su nam mogućnost lakše prepoznati potencijalne probleme s kojima se tvrtka suočava, te dobiti nove inovativne ideje i postupke realizacije koje će zasigurno pomoći u poboljšanju poslovanja cijelog fitnessa.” – Vladimir Banac, izvršni direktor City Fitnessa

Rezultat gotovo tromjesečnog rada bio je marketing plan kojeg su zatim ocjenjivali profesori i sam klijent. Svoje projekte, klijentu su prezentirala tri najbolja tima, a u konačnici je kao najbolji tim izabran tim simpatičnog naziva “Ekonomski biseri” kojeg su činile studentice Anamarija Bagudić, Dora Pakšec, Maja Talajić, Anita Tutenov i Anja Vilk. Studentice su dobile besplatnu članarinu u City Fitnessu, a svi studenti imat će prilike sudjelovati u procesu zapošljavanja za marketing City Fitnessa – a to je upravo ono najvrjednije.

Prvenstveno bi se htjela zahvaliti u ime cijelog tima prof.dr.sc. Heleni Štimac na izuzetnoj prilici i znanju koje nam je pružila tijekom cijelog kolegija, kao i cijelom City Fitness timu koji nam je pružio povjerenje i stajao na raspolaganju za što bolju realizaciju samog projekta. Posljednjih nekoliko mjeseci, analizirali smo tržište i ciljanu skupinu osječko-baranjske županije te smo na temelju toga kreirale i nadopunjavale odgovarajuće marketinške taktike i strategije poslovnog subjekta City Fitness. Također, pisanjem marketinškog plana dobili smo priliku i mogućnost proširiti svoja postojeća znanja o marketingu kao i o njegovoj primjeni na stvarnim primjerima, ali i mogućnost da otkrijemo razinu kreativnosti i vlastite vještine za koje nismo znali da ih kao tim posjedujemo. Bilo je to jedno divno iskustvo tijekom kojeg smo si dokazale da se upornost, proaktivnost i trud uvijek isplate.” – Anja Vilk, studentica 1. godine diplomskog studija, smjer Marketing

Izrada marketing plana za poslovni subjekt City Fitness za cijeli tim je bilo izazovno, ali divno iskustvo. Nekoliko mjeseci rada na zajedničkom zadatku omogućilo nam je da zaista vidimo širu sliku o stvarnim situacijama na tržištu. Iskusile smo kako je to istraživati tržište te na temelju dobivenih podataka kreirati marketinške aktivnosti. Na taj način smo potaknule naše kreativno razmišljanje i naučile usporediti koliko su određene ideje bile realistične za provedbu s obzirom na budžet koji smo imale na raspolaganju. Vjerujemo kako će nam ovo iskustvo puno pomoći u razvoju daljnje marketinške karijere. Ovim putem bismo se htjeli još jednom zahvaliti prof. Heleni Štimac i asistentici Karli Bilandžić mag. oec. na pruženoj prilici za iskazivanjem našeg znanja i na mentorstvu tijekom izrade marketing plana za poslovni subjekt City Fitness.” – Dora Pakšec, studentica 1.godine diplomskog studija, smjer Marketing

“Iskreno se nadamo da ova interakcija između City Fintessa i Ekonomskog fakulteta nije posljednja, te se veselimo jačanju i širenju partnerstava u budućnosti!” – Vladimir Banac, izvršni direktor City Fitnessa

Čestitamo studenticama, a klijentu zahvaljujemo na suradnji! Ovakvi projekti studente najbolje pripremaju za tržište rada, a na Ekonomskom fakultetu u Osijeku neprestano pružamo prilike studentima u kojima se s tržištem upoznaju i prije nego su na njega kročili – baš onako kako i treba biti.

Autor: Karla Bilandžić Tanasić, mag.oec., asistentica na Katedri za Marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku

EFOS na društvenim mrežama