Izbornik

Suradnja Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Gimnastičkog društva Osijek – Žito

3. lipnja 2019. godine na Ekonomskom fakultetu u Osijeku podijeljena su priznanja i nagrade najuspješnijim studentima za najbolji „Marketinški plan Gimnastičkog društva Osijek – Žito“.

Katedra za marketing već dugi niz godina uspješno surađuje s brojnim poslovnim subjektima iz Republike Hrvatske. Cilj ovakvih suradnji je povezivanje teorijskog znanja i prakse te približavanje studentima realno stanje na tržištu. Posljednja suradnja, inicirana je od strane Gimnastičkog društva Osijek – Žito. Ivana Maltašić, tajnica kluba i izv.prof.dr.sc. Helena Štimac pokrenule su zajednički studentski projekt na kolegiju Marketinško planiranje.

Ovakve suradnje i projekti su izvrstan način povezivanja studenata sa stvarnom slikom tržišta, gdje mogu primijeniti teorijsko znanje stečeno na Fakultetu. Gimnastičko društvo Osijek – Žito izvrsno posluje, no kao i većina poslovnih subjekata nekada je potrebno izaći iz svojih okvira te objektivno sagledati situaciju. Iz toga razloga, studenti sa svojim inovativnim i kreativnim idejama, te pogledom iz nekog drugog kuta mogu realnije sagledati stanje, probleme i ponuditi rješenja. – Helena Štimac, izvanredna profesorica Katedre za Marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku

Suradnja studenata s Gimnastičkim društvom Osijek – Žito započela je u veljači 2019. godine kada je Ivana Maltašić studentima 1. godine diplomskog studija, smjera Marketing, predstavila Gimnastičko društvo Osijek – Žito, njihove dosadašnje aktivnosti te zajedno s izv.prof.dr.sc. Helenom Štimac dala smjernice za pisanje marketinških planova.

Suradnja s EFOS-om nam se činila kao izvrsna prilika upoznati studente Fakulteta s našim aktivnostima i programima te istovremeno dati im priliku da izvana sagledaju naše određene aktivnosti i daju na njih kritički osvrt s prijedlozima za poboljšanje. Prednosti ovakve suradnje su uvijek velike, vjerujem za sve uključene – studenti imaju priliku raditi i surađivati s poslovnim subjektima u razvoju, a mi imamo prilike čuti svježe i korisne ideje studenata. – Ivana Maltašić, tajnica kluba

Ukupno je 11 timova tijekom tri mjeseca izrađivalo marketinški plan, te su 3. lipnja 2019. godine najbolja tri tima prezentirali svoje rezultate, ideje i strategije s kojim bi se Gimnastičko društvo Osijek – Žito bolje pozicioniralo na tržištu. Dodijeljena su priznanja najuspješnijim timovima kao i novčana nagrada prvom timu. Prvo mjesto osvojili su: Ana Cvijanović, Lana Katavić, Vedran Kursar i Iva Stojčević. Drugo mjesto osvojili su: Luka Krstanović, Borna Kraljević, Maria Sabolić i Lorna Mališić – Kovačević. Treće mjesto osvojili su: Nikola Iličić, Nera Ivanjko, Tony Kučera i Doris Mikić.

Proteklih mjeseci posvetili smo se istraživanju poslovnog subjekta GD Osijek – Žito te analizirali stavove o sportskim aktivnostima stanovnika OBŽ. Sve to realiziralo je izradom marketing plana za Društvo, gdje smo na kreativan način pokušali potaknuti ciljnu skupinu na zdrav način života te ih upoznati s pogodnostima koje pruža Sokol Centar. Suradnja nam je pružila povezivanje teorije i prakse te omogućila uvid u ono što nas očekuje u skoroj budućnosti. Ovime želimo izraziti zahvalnost mentorici izv. prof. dr. sc. Heleni Štimac na ukazanoj prilici i pomoći. – Lana Katavić, studentica

Suradnja je završila na obostrano zadovoljstvo. Kroz marketinške planove Gimnastičko društvo Osijek – Žito dobilo je pregršt ideja koje će im uvelike pomoći u daljnjem razvoju, a studenti su još jednom dobili priliku pokazati koliko su kreativni, inovativni i maštoviti.

Iznimno smo zadovoljni ovom suradnjom, više nego ugodno smo iznenađeni kvalitetom i brojem ideja koje smo dobili kroz izlaganja. Dio njih ćemo uvrstiti već u sljedećem kvartalu u naše marketing planove čime ovaj zajednički rad GD Osijek – Žita i EFOS-a dobiva puni smisao i svrhu – da studenti analiziraju stvarne slučajeve, predlože ideje i vide njihovu realizaciju u praksi. – Ivana Maltašić, tajnica kluba

Ova suradnja još jednom je ukazala na važnost primjene teorijskog znanja u praksi. Neke od prethodnih suradnji, između ostalog, bile su sa sportskom akademijom Vunderkid, Čarolijom svjetlosti te osječkim modnim brendom OseaDesign, te ono što se pokazalo zajedničkim u svim ovim suradnjama je korist koju kroz ovakve suradnje ostvaruju i studenti i poslovni subjekti.

Autor: Katedra za marketing, Ekonomski fakultet Osijek

EFOS na društvenim mrežama