E-marketing akademija
E-MARKETING AKADEMIJA, VOL. 4.
Opis projekta
S obzirom na sve veću popularnost primjene elektroničkog marketinga u sve sfere društva, tako i u kolegije na smjeru marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku, studenti zajedno s nastavnim osobljem konstantno ulažu napore u praćenje, učenje i kreiranje online marketinških aktivnosti (popularizacijske konferencije kao Google day te digitalna karijera). Dokaz koji ide u prilog jest visoki plasman studenata sa Ekonomskog fakulteta u Osijeku u studentskom međunarodnom natjecanju Google Online Marketing Challenge, te konstantno osvajanje prvog mjesta u Hrvatskoj timova s Ekonomskog fakulteta u Osijeku – 2012, 2013 i 2014, 2015. Kako bi popularizirali potencijale koje nudi ulaganje u elektronički marketing, kao i mogućnosti zapošljavanja za studente koji ulažu dodatne napore u obrazovanje o primjeni elektroničkog marketinga tokom 2014., 2015. i 2016. godine u suradnji s poslovnim subjektom Escape provedene su napredne edukacije iz područja Google AdWords-a i E-marketing akademija. Budući da je projekt rezultirao stvaranjem mladih stručnjaka u domeni e-marketinga, te zapošljavanjem istih – projekt se nastavlja i proširuje sa sadržajem, predavačima i modulima.
Kome je projekt namijenjen
Na akademiju se mogu prijaviti studenti treće godine (preddiplomski studij) te prve i druge godine diplomskog studija svih smjerova. Uvjeti za prijavu su da je student odslušao neki od kolegija u domeni elektroničkog marketinga (e-marketing, e-trgovina, marketing informacijski sustav, mobilni marketing, multimedijalni marketing itd.), da je student upisan u tekuću akademsku godinu (kao redovan ili izvanredni student) te da je student Ekonomskog fakulteta u Osijeku.
Nositelji projekta
Ekonomski fakultet u Osijeku, Katedra za marketing, poslijediplomski specijalistički studij Marketing posebnih područja, PPC akademija, te predstavnici poslovnog subjekta Escape.
Dugoročni ciljevi projekta
Praktično upoznavanje studenata s tehnikama i alatima Internetskog marketinga, modelima oglašavanja, aplikacijama koje su im na raspolaganju za korištenje. Polaznici će u okviru projekta samostalno i u timovima kreirati kampanje za poslovne subjekte, te će nakon edukacije moći samostalno provoditi projekte u domeni internetskog marketinga.
Proces prijave i odabir kandidata
Ekonomski fakultet u Osijeku osigurao je za studentemogućnost besplatnog sudjelovanja u navedenom programu koji će biti odabrani od strane stručnog povjerenstva. Studenti koji žele participirati u program trebaju ispuniti elektronički obrazac (kliknuti na poveznicu) u kojem trebaju ispuniti svoje podatke (prijave traju do 16.04.2017.). Nakon prijave stručno povjerenstvo iskomunicirati će sa potencijalnim kandidatima i održati testiranja.
Svaki student na početku edukacije potpisuje ugovor o redovitom dolasku.
Trajanje projekta i predavači
Termini predavanja: 11 modula predavanja – predavanja se organiziraju dva puta tjedno (početak predavanja: 24.04.2017., okvirni završetak: kraj semestra).
Predavači i suradnici na projektu: Ekonomski fakultet u Osijeku, Katedra za marketing, poslijediplomski specijalistički studij Marketing posebnih područja, Londonska škola za odnose s javnošću, PPC akademija, poslovni subjekt Escape d.o.o.
RB
Naziv predavanja, predavač
1.
Uvod u internetski marketing – planiranje i strategija
Damir Podhorski, Escape d.o.o.
Miroslav Varga, Escape d.o.o.
Karlo Kőnig, agencija King Kong
Ivan Kelić, Ekonomski fakultet u Osijeku
2.
Osnovni pojmovi i strukturiranje AdWords kampanje
Miroslav Varga, Escape d.o.o.
3.
Otvaranje AdWords računa i postavljanje AdWords kampanje (1. dio)
Davorin Černoga, Escape d.o.o.
4.
Otvaranje AdWords računa i postavljanje AdWords kampanje (2. dio)
Davorin Černoga, Escape d.o.o.
5.
Display oglašavanje i oglašavanje na mobilnim platformama (1.dio)
Miroslav Varga, Escape d.o.o.
6.
Display oglašavanje i oglašavanje na mobilnim platformama (2.dio)
Miroslav Varga, Escape d.o.o.
7.
Optimiziranje AdWords kampanje (1. dio)
Davorin Černoga, Escape d.o.o.
8.
Optimiziranje AdWords kampanje (2. dio)
Miroslav Varga, Escape d.o.o.
9.
Praćenje i analiza uspješnosti AdWords kampanje pomoću Google Analyticsa (1. dio)
Zorin Radovančević, Escape d.o.o.
10.
Praćenje i analiza uspješnosti AdWords kampanje pomoću Google Analyticsa (2. dio)
Zorin Radovančević, Escape d.o.o.
11.
Analiza i zaključci
Damir Podhorski, Escape d.o.o.
Miroslav Varga, Escape d.o.o.
Davorin Černoga, Escape d.o.o.
Zorin Radovančević, Escape d.o.o.
Projekt će trajati ukupno 60 sati gdje će se studenti u prvome djelu upoznati sa teoretskim dijelom, nakon toga će stečena znanja timski primijeniti u praktičnom djelu projekta.
KONTAKT OSOBA: Ivan Kelić
____________________________________________________________________________________________________________________________
Arhiva: E-marketing akademija 2015/2016.
Trajanje projekta i predavači
Termini predavanja: Ožujak i travanj 2015. godine
Predavači i suradnici na projektu: Ekonomski fakultet u Osijeku, Katedra za marketing, poslijediplomski specijalistički studij Marketing posebnih područja, Londonska škola za odnose s javnošću, Inchoo d.o.o. i Escape d.o.o.
- Otvorenje E-marketing akademije
- Željko Riha o društvenim mrežama i PR-u na E-marketing akademiji
- Osnove optimizacije web sjedišta za tražilicu Google na E-marketing akademiji

Arhiva: Naučite sve o Google AdWords-u 2014.
Trajanje projekta i predavači
Projekt će trajati ukupno 16 sati (četiri puta po četiri sata) gdje će se studenti u prvome djelu upoznati sa teoretskim dijelom, nakon toga će stečena znanja timski primijeniti u praktičnom djelu projekta – provođenje Google AdWords kampanje u praksi.
Predavači su stručnjaci sa dugogodišnjim iskustvom i znanjem o poslovnom modelu Google:
DAMIR PODHORSKI: Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Sedam godina aktivno radi u vlastitoj tvrtki, u početku kao developer web aplikacija, a kasnije i kao voditelj projekata. Za svoje klijente vodi promotivne kampanje na Internetu koje uključuju oglašavanje na tražilicima (SEM), oglašavanje na društvenim mrežama (Facebook) te kontekstualno oglašavanje (Etarget).
MIROSLAV VARGA: Diplomirao na Fakultetu strojarstva i brodogradnje u Zagrebu 1985. godine. Nakon toga radio je u nizu tvrtki na različitim poslovima. Apsolvirao je dva poslijediplomska studija i sada radi kao SEM u tvrtki Escape d.o.o. iz Osijeka. Ima bogato iskustvo vezano uz Internet, a poglavito u područjima integriranja on-line i off-line odziva internetskih marketinških kampanji. Miroslavovo rješenje je na 4. Web::Strategiji nagrađeno Zlatnom nagradom Web::Strategije (kategorija: Zlatna web marketing kampanja za 2008. godinu). Osim toga, njegov osobni projekt “Vanity”, dobio je Zlatnu nagradu Web::Strategije i 2010. godine, za inovativan pristup AdWords oglašavanju – odbor ga je odlučio nagraditi upravo zato što smatra da u promicanju poslovanja ne treba bježati od ideja koje su uspjele vani, ako su prilagođene posebnostima i moguće ih je realizirati na domaćem tržištu.
Certifikati:
GAF – Google Advertising Fundamentals Exam
GSAA – Google Search Advertising Advanced Exam
GAIQ – Google Analytics Individual Qualification
OSTALI SUDIONICI I PREDAVAČI: prof.dr.sc. Drago Ružić, doc.dr.sc. Antun Biloš, Ivan Kelić univ.spec.oec.
KONTAKT OSOBA: asistent Ivan Kelić
Odabrani kandidati:
Povjerenstvo je imalo težak zadatak prema parametrima (motivacijsko pismo i pismeno testiranje) odabrati prvih 18 kandidata za naprednu adwords edukaciju. U nastavku su kandidati koji su odabrani za prvu radionicu. Stoga – nabrojani kandidati moraju doći u ponedjeljak u 16h u dvoranu broj 8 gdje će započeti program edukacije.
Čestitke kandidatima, ostali kandidati će dobiti priliku (nadamo se uskoro) za edukaciju, te će također dobiti i neke smjernice koje će samostalno proučiti.
Odabrani kandidati:
- Boni Antonio
- Bukatko Ninoslav
- Buljan Ivana
- Filipović Alen
- Horvat Tomislav
- Horvatin Tin
- Kubatka Vanja
- Lovrić Mladen
- Matijević Marko
- Mikloš Tihana
- Morović Boris
- Pavlović Nikol
- Perković Andrea
- Posavec Roberto
- Sabo Andrea
- Spajić Diana
- Srb Ivana
- Škegro Ivana
| 16.10.2013.
E-MARKETING AKADEMIJA, VOL. 4.
Opis projekta
S obzirom na sve veću popularnost primjene elektroničkog marketinga u sve sfere društva, tako i u kolegije na smjeru marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku, studenti zajedno s nastavnim osobljem konstantno ulažu napore u praćenje, učenje i kreiranje online marketinških aktivnosti (popularizacijske konferencije kao Google day te digitalna karijera). Dokaz koji ide u prilog jest visoki plasman studenata sa Ekonomskog fakulteta u Osijeku u studentskom međunarodnom natjecanju Google Online Marketing Challenge, te konstantno osvajanje prvog mjesta u Hrvatskoj timova s Ekonomskog fakulteta u Osijeku – 2012, 2013 i 2014, 2015. Kako bi popularizirali potencijale koje nudi ulaganje u elektronički marketing, kao i mogućnosti zapošljavanja za studente koji ulažu dodatne napore u obrazovanje o primjeni elektroničkog marketinga tokom 2014., 2015. i 2016. godine u suradnji s poslovnim subjektom Escape provedene su napredne edukacije iz područja Google AdWords-a i E-marketing akademija. Budući da je projekt rezultirao stvaranjem mladih stručnjaka u domeni e-marketinga, te zapošljavanjem istih – projekt se nastavlja i proširuje sa sadržajem, predavačima i modulima.
Kome je projekt namijenjen
Na akademiju se mogu prijaviti studenti treće godine (preddiplomski studij) te prve i druge godine diplomskog studija svih smjerova. Uvjeti za prijavu su da je student odslušao neki od kolegija u domeni elektroničkog marketinga (e-marketing, e-trgovina, marketing informacijski sustav, mobilni marketing, multimedijalni marketing itd.), da je student upisan u tekuću akademsku godinu (kao redovan ili izvanredni student) te da je student Ekonomskog fakulteta u Osijeku.
Nositelji projekta
Ekonomski fakultet u Osijeku, Katedra za marketing, poslijediplomski specijalistički studij Marketing posebnih područja, PPC akademija, te predstavnici poslovnog subjekta Escape.
Dugoročni ciljevi projekta
Praktično upoznavanje studenata s tehnikama i alatima Internetskog marketinga, modelima oglašavanja, aplikacijama koje su im na raspolaganju za korištenje. Polaznici će u okviru projekta samostalno i u timovima kreirati kampanje za poslovne subjekte, te će nakon edukacije moći samostalno provoditi projekte u domeni internetskog marketinga.
Proces prijave i odabir kandidata
Ekonomski fakultet u Osijeku osigurao je za studentemogućnost besplatnog sudjelovanja u navedenom programu koji će biti odabrani od strane stručnog povjerenstva. Studenti koji žele participirati u program trebaju ispuniti elektronički obrazac (kliknuti na poveznicu) u kojem trebaju ispuniti svoje podatke (prijave traju do 16.04.2017.). Nakon prijave stručno povjerenstvo iskomunicirati će sa potencijalnim kandidatima i održati testiranja.
Svaki student na početku edukacije potpisuje ugovor o redovitom dolasku.
Trajanje projekta i predavači
Termini predavanja: 11 modula predavanja – predavanja se organiziraju dva puta tjedno (početak predavanja: 24.04.2017., okvirni završetak: kraj semestra).
Predavači i suradnici na projektu: Ekonomski fakultet u Osijeku, Katedra za marketing, poslijediplomski specijalistički studij Marketing posebnih područja, Londonska škola za odnose s javnošću, PPC akademija, poslovni subjekt Escape d.o.o.
RB | Naziv predavanja, predavač |
1. | Uvod u internetski marketing – planiranje i strategija
Damir Podhorski, Escape d.o.o. |
2. | Osnovni pojmovi i strukturiranje AdWords kampanje
Miroslav Varga, Escape d.o.o. |
3. | Otvaranje AdWords računa i postavljanje AdWords kampanje (1. dio)
Davorin Černoga, Escape d.o.o. |
4. | Otvaranje AdWords računa i postavljanje AdWords kampanje (2. dio)
Davorin Černoga, Escape d.o.o. |
5. | Display oglašavanje i oglašavanje na mobilnim platformama (1.dio)
Miroslav Varga, Escape d.o.o. |
6. | Display oglašavanje i oglašavanje na mobilnim platformama (2.dio)
Miroslav Varga, Escape d.o.o. |
7. | Optimiziranje AdWords kampanje (1. dio)
Davorin Černoga, Escape d.o.o. |
8. | Optimiziranje AdWords kampanje (2. dio)
Miroslav Varga, Escape d.o.o. |
9. | Praćenje i analiza uspješnosti AdWords kampanje pomoću Google Analyticsa (1. dio)
Zorin Radovančević, Escape d.o.o. |
10. | Praćenje i analiza uspješnosti AdWords kampanje pomoću Google Analyticsa (2. dio)
Zorin Radovančević, Escape d.o.o. |
11. | Analiza i zaključci
Damir Podhorski, Escape d.o.o. |
Projekt će trajati ukupno 60 sati gdje će se studenti u prvome djelu upoznati sa teoretskim dijelom, nakon toga će stečena znanja timski primijeniti u praktičnom djelu projekta.
KONTAKT OSOBA: Ivan Kelić
____________________________________________________________________________________________________________________________
Arhiva: E-marketing akademija 2015/2016.
Trajanje projekta i predavači
Termini predavanja: Ožujak i travanj 2015. godine
Predavači i suradnici na projektu: Ekonomski fakultet u Osijeku, Katedra za marketing, poslijediplomski specijalistički studij Marketing posebnih područja, Londonska škola za odnose s javnošću, Inchoo d.o.o. i Escape d.o.o.
- Otvorenje E-marketing akademije
- Željko Riha o društvenim mrežama i PR-u na E-marketing akademiji
- Osnove optimizacije web sjedišta za tražilicu Google na E-marketing akademiji
Arhiva: Naučite sve o Google AdWords-u 2014.
Trajanje projekta i predavači
Projekt će trajati ukupno 16 sati (četiri puta po četiri sata) gdje će se studenti u prvome djelu upoznati sa teoretskim dijelom, nakon toga će stečena znanja timski primijeniti u praktičnom djelu projekta – provođenje Google AdWords kampanje u praksi.
Predavači su stručnjaci sa dugogodišnjim iskustvom i znanjem o poslovnom modelu Google:
DAMIR PODHORSKI: Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Sedam godina aktivno radi u vlastitoj tvrtki, u početku kao developer web aplikacija, a kasnije i kao voditelj projekata. Za svoje klijente vodi promotivne kampanje na Internetu koje uključuju oglašavanje na tražilicima (SEM), oglašavanje na društvenim mrežama (Facebook) te kontekstualno oglašavanje (Etarget).
MIROSLAV VARGA: Diplomirao na Fakultetu strojarstva i brodogradnje u Zagrebu 1985. godine. Nakon toga radio je u nizu tvrtki na različitim poslovima. Apsolvirao je dva poslijediplomska studija i sada radi kao SEM u tvrtki Escape d.o.o. iz Osijeka. Ima bogato iskustvo vezano uz Internet, a poglavito u područjima integriranja on-line i off-line odziva internetskih marketinških kampanji. Miroslavovo rješenje je na 4. Web::Strategiji nagrađeno Zlatnom nagradom Web::Strategije (kategorija: Zlatna web marketing kampanja za 2008. godinu). Osim toga, njegov osobni projekt “Vanity”, dobio je Zlatnu nagradu Web::Strategije i 2010. godine, za inovativan pristup AdWords oglašavanju – odbor ga je odlučio nagraditi upravo zato što smatra da u promicanju poslovanja ne treba bježati od ideja koje su uspjele vani, ako su prilagođene posebnostima i moguće ih je realizirati na domaćem tržištu.
Certifikati:
GAF – Google Advertising Fundamentals Exam
GSAA – Google Search Advertising Advanced Exam
GAIQ – Google Analytics Individual Qualification
OSTALI SUDIONICI I PREDAVAČI: prof.dr.sc. Drago Ružić, doc.dr.sc. Antun Biloš, Ivan Kelić univ.spec.oec.
KONTAKT OSOBA: asistent Ivan Kelić
Odabrani kandidati:
- Boni Antonio
- Bukatko Ninoslav
- Buljan Ivana
- Filipović Alen
- Horvat Tomislav
- Horvatin Tin
- Kubatka Vanja
- Lovrić Mladen
- Matijević Marko
- Mikloš Tihana
- Morović Boris
- Pavlović Nikol
- Perković Andrea
- Posavec Roberto
- Sabo Andrea
- Spajić Diana
- Srb Ivana
- Škegro Ivana
| 16.10.2013.