Žito Case
Žito case study natjecanje
Tvrtka Žito d.o.o. kao partner Ekonomskog fakulteta u Osijeku želi sa studentima ostvariti suradnju kroz rješavanje četiri problemska zadatka u tematski različitim područjima interesa. Cilj je da studenti kroz rješavanje zadatka pokažu stečena znanja tijekom školovanja, kreativnost i sposobnosti koje će predstaviti pred Žitom kao potencijalnim budućim poslodavcem.
Budući da tvrtka ulazi u novu djelatnost dugoročni cilj je izgraditi brend i pozicionirati se na tržištu za što je potrebno na temelju analize tržišta odrediti ciljnu skupinu i njoj prilagoditi marketing strategiju i promotivne aktivnosti.
Tvrtka Žito d.o.o. investira u pogon za narezivanje, pakiranje i distribuciju vrhunskih trajnih suhomesnatih proizvoda. Cilj je tržištu ponuditi ukusan i zdrav proizvod, zajamčene kvalitete za sve dobne skupine i kategorije potrošača. Prvi proizvodi će na tržištu biti dostupni u jesen 2016., a plan je lansirati proizvode na hrvatsko tržište, ali i na inozemna tržišta.
U okviru Žito case study natjecanja studenti će – podijeljeni u timove rješavati problemski zadatak, gdje će moći izabrati tematiku između četiri ponuđena zadatka. Svaki rad biti će pregledan i ocijenjen od strane povjerenstva, te će najbolji timovi biti nagrađeni s bogatim nagradnim fondom. U natjecanju mogu sudjelovati studenti treće godine preddiplomskog studija, te prve i druge godine diplomskog studija svih smjerova Ekonomskog fakulteta u Osijeku.
Teme case study-a
Sve detalje o poslovnom slučaju koji Vas zanima nalaze se na poveznicama u nastavku:
- Poslovni slučaj – marketing strategija i promotivne aktivnosti
- Poslovni slučaj – brendiranje i dizajn ambalaže
- Poslovni slučaj – logistika i distribucija
- Poslovni slučaj – prezentacijski centar
Prezentaciju Žito case study natjecanja pogledajte ovdje: Žito CASE STUDY prezentacija
Tijekom rješavanja poslovnog slučaja pomoć možete tražiti osim predstavnika klijenta i od mentora sa fakulteta:
doc.dr.sc. Antun Biloš
doc.dr.sc. Davor Dujak
doc.dr.sc. Marija Ham
doc.dr.sc. Helena Štimac
doc.dr.sc. Davorin Turkalj
Jelena Franjković mag.oec.
Ivan Kelić univ.spec.oec.
Ana Pap mag.oec.
Na natjecanje se moguće prijaviti putem obrasca za prijavu timova – OVDJE
Hodogram natjecanja
- Prijave timova otvorene su od 15. prosinca 2015. do 22. prosinca 2015. (obrazac za prijavu gdje birate temu casea)
- 11 – 14. siječnja 2016. godine organizirati će se koordinacija i konzultacije sa timovima od strane predstavnika klijenta i nastavnog osoblja Ekonomskog fakulteta.
- 15. veljače 2016. do 23.59h – predaja riješenja.
- Ožujak 2016. godine – objava finalista, prezentacija radova i proglašenje pobjednika.
Timovi:
Svaki student može rješavati dva (2) različita slučaja (odnosno sudjelovati u dva ista ili različita tima ukoliko oni rješavaju različite poslovne slučajeve).
Ukoliko isti tim rješava dva poslovna slučaja, molimo da se prijavi za svaku temu case-a posebno.
Nakon završetka prijava nije se moguće prijaviti na natjecanje.
Poslovni slučaj se rješava u timu od najmanje dva, a najviše četiri člana.
U natjecanju mogu sudjelovati studenti treće godine preddiplomskog studija, te prve i druge godine diplomskih studija svih smjerova Ekonomskog fakulteta u Osijeku.
Predaja rješenja
Svoje rješenje svaki tim predaje u pisanom formatu. Detaljne upute o formatu rješenja (načinu predaje biti će objavljeni početkom siječnja 2016. godine). Ne postoji službena obveza predaje rješenja prijavljenih timova, iako se od svih prijavljenih očekuje da će svoju prijavu shvatiti ozbiljno.
Rješenje je potrebno poslati na mail zitocase@efos.hr , svaki tim dobiti će povratnu informaciju da je njegovo rješenje zaprimljeno.
Ocjenjivanje rješenja
Svakom predanom rješenju koordinator će dodijeliti šifru pod kojom će stručno povjerenstvo ocjenjivati rješenje. Nakon što povjerenstvo odluče koji timovi su prošli u finale, koordinatoru javljaju šifre timova te koordinator izabrane timove obavještava o prolasku u finale i na web sjedištu samog natjecanja.
Odluku o pobjednicima donosi stručni žiri koji čine predstavnici poduzeća Žito d.o.o., te profesori i asistenti s Ekonomskog fakulteta
Finalisti su dužni svoje rješenje fizički predstaviti uz pomoć prezentacije pred članovima stručnog žirija poduzeća i Ekonomskog fakulteta prema prethodnom dogovoru.