Izbornik

SOCIAL MEDIA ACADEMY

Opis projekta
Marketing je u današnjici zasigurno najdinamičnija ekonomska disciplina jer u svojoj sferi obuhvaća sve brzorastuće znanosti, od tehnologije do psihologije te tržišta čiji se zahtjevi mijenjaju iz dana u dan. Kako bi navedeno olakšali studentima, Katedra za marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku u suradnji s marketinškom agencijom Katapoolt i vodećim regionalnim marketinškim agencijama i stručnjacima organiziraju SOCIAL MEDIA AKADEMIJU.

Besplatna edukacija namijenjena je studentima treće godine preddiplomskog studija i prve godine diplomskog studija, neovisno o smjeru, Ekonomskog fakulteta u Osijeku. Studenti koji ostvare mogućnost sudjelovanja u programu dobit će praktična znanja o tehnikama i alatima internet marketinga, modelima oglašavanja, kreiranju kampanja za poslovne subjekte i još mnogo toga, a sve to od vodećih stručnjaka u tom području.

Nositelji projekta
Ekonomski fakultet u Osijeku, Katedra za marketing, marketinška agencija Katapoolt.

Dugoročni ciljevi projekta
Praktično upoznavanje studenata s tehnikama i alatima internetskog marketinga s ciljem obučavanja studenata za posao ‘Community managera’. Polaznici će u okviru projekta samostalno i u timovima kreirati kampanje te će nakon edukacije moći samostalno provoditi marketinške kampanje.

Proces prijave i odabir kandidata
Ekonomski fakultet u Osijeku osigurao je za studente mogućnost besplatnog sudjelovanja u navedenom programu koji će biti odabrani od strane stručnog povjerenstva. Studenti koji žele participirati u program trebaju proći kroz proces prijave koji se sastoji od sljedećih zadataka:

  1. Prijava u obliku motivacijskog pisma (tko ste, predstavite nam se, zašto želite proći akademiju, zašto ste vi odličan odabir) – maksimalno 300 riječi.
  2. Kako bi unaprijedili Facebook page EFOS-a, kreirajte plan aktivnosti za nastup na društvenoj mreži Facebook za subjekt – Ekonomski fakultet u Osijeku (analizom utvrdite koje nedostatke uviđate, kakav bi sadržaj trebalo publicirati, koliko često, koji su ciljevi) – maksimalno 500 riječi.
  3. Analiza dva poslovna subjekta koji prema vašem mišljenju imaju dobar nastup na društvenim mrežama – objasnite nam zašto (Maksimalno 300 riječi po jednom subjektu poželjno je da uzmete jedan hrvatski i jedan strani primjer).

Ponuđena rješenja potrebno je dostaviti do 26. siječnja na adresu smaefos@gmail.com  [NAPOMENA: zbog tehničkih grešaka adresa smaefos@efos.hr nije aktivna]

Stručno povjerenstvo pregledat će vaše prijave i odabrati 20 najboljih kandidata do 31. siječnja kada će se kontaktirati sve kandidate.

Osim potvrde upisa akademije – odabranim kandidatima bit će im poslati dodatni upitnik kako bi se utvrdila razina znanja koju kandidati posjeduju te područja interesa kandidata. Razina znanja utvrđuje se kako bi se lakše stvorio sami program predavanja, a područja interesa kako bi se kandidati mogli prijaviti na radionice van samih predavanja obaveznih za sve kandidate.

Sami start akademije, odnosno prvo predavanje, predviđeno je u tjednu od 17. veljače do 22. veljače u popodnevnim satima. Svaki student na početku edukacije potpisuje ugovor o redovitom dolasku.

KONTAKT OSOBA EFOS: Ivan Kelić, Bruno Budimir
KONTAKT OSOBA KATAPOOLT: Marko Ivaniš

 

EFOS na društvenim mrežama