Izbornik

Međunarodni marketing

Razina studija

  • Preddiplomski studij
  • Šesti semestar
  • 5 ECTS bodova

Studiji

OBAVIJEST STUDENTIMA 11

Poštovane kolegice i kolege,

Ovo je vaš treći i posljednji zadatak za osvajanje dodatnih bodova za kolegij Međunarodni marketing:

Pandemija korone promijenila je mnogo toga u našim životima i to na globalnoj razini. Prije nekoliko dana imali ste priliku vidjeti na zoom panelu na koji način marketingaši percipiraju izazove koje donosi „novo normalno“. Vaš je zadatak da razmišljate kao potrošači (što i jeste!) u međunarodnom marketingu: Što za vas znači „novo normalno“ u smislu percepcije stranih proizvoda, što čini njihovu vrijednost, mijenja li se značaj i značenje cijena, što je vrijednost u komuniciranju stranih tvrtki, te kakve ćete oblike distribucije preferirati u „novom normalnom“. Molim da svoje razmišljanje obrazložite.

Dakle, ovo nije toliko vezano uz nastavu i materijale, nego uz vaša osobna razmišljanja (2-3 stranice).

Rok za slanje: nedjelja, 24.5. 24.00

P.S. aktualno stanje bodova iz svih dosadašnjih zadataka možete pogledati ovdje: Tablica bodova