Određivanje cijene umjetničkog djela – ekonomska logika ili znanstvena fantastika?
Vrsta događaja: Predavanje
Predviđeno trajanje događaja: 45 min
Mjesto događaja: Dvorana 14
Izlagač: doc. dr. sc. Marina Jeger
Institucija: Ekonomski fakultet u Osijeku
Kratki životopis:
Doc.dr.sc. Marina Jeger radi na Ekonomskom fakultetu kao predavač na kolegijima vezanima za menadžment i poduzetništvo. Znanstveni je istraživač na višegodišnjem projektu posvećenom procjeni potencijala rasta malih i srednjih poduzeća u kreativnim i kulturnim industrijama. U pauzama između poslovnih i obiteljskih obaveza, aktivni je konzument umjetnosti, posebice glazbene i filmske.
Ivona Adrić, studentica 3. godine preddiplomskog studija Financijski menadžment na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Iako se kao budući ekonomist bolje snalazi u ekonomskoj objektivnoj logici, cijeni umjetničku subjektivnost. Ipak, priznaje da većinu umjetničkih djela koja su procijenjena u milijunima ne razumije.
Matea Čuljak, studentica 2. godine diplomskog studija smjera Financijski menadžment na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Fakultetske dane provodi u stalnom usavršavanju na području financija i ekonomije općenito te sudjeluje na studentskim natjecanjima. Veliki je filmofil i ljubitelj glazbe, a slobodno vrijeme najradije provodi uživajući upravo u tim umjetnostima.
Asja Ćehović, studentica 2. godine preddiplomskog studija smjer Financijski menadžment na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Iako smatra da umjetnost vrijedi onoliko koliko je netko spreman dati za nju, sigurna je da postoji i način da njen kupac plati više.
Anamaria Milković, studentica 1. godine diplomskog studija smjer Marketing na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Iako uživa u sudjelovanju na brojnim projektima i studenskim natjecanjima, još više uživa u pisanju novinskih članaka te se nada da će njen najnoviji članak Razotkrivena misterija određivanja cijena umjetnina, dospjeti na naslovnice svih dnevnih novina u Hrvatskoj.
Suradnici na događanju: Ivona Adrić, Matea Čuljak, Asja Ćehović, Anamaria Milković
Opis događaja: Dok je stvaranje umjetničkog djela izrazito individualan i kreativan proces određen osobnošću umjetnika, određivanja cijene tog djela je pod utjecajem tržišnih zakona koji su ponekad vrlo surovi i neosobni. Ima li iznimaka i je li sve baš kako piše u ekonomskih udžbenicima saznat ćete u ovom predavanju ispunjenom mnogobrojnim zanimljivim primjerima, ali i poukama kako odrediti cijenu umjetničkog djela koja umjetnika neće ostaviti bez krova nad glavom.
| 03.04.2016.
Vrsta događaja: Predavanje
Predviđeno trajanje događaja: 45 min
Mjesto događaja: Dvorana 14
Izlagač: doc. dr. sc. Marina Jeger
Institucija: Ekonomski fakultet u Osijeku
Kratki životopis:
Doc.dr.sc. Marina Jeger radi na Ekonomskom fakultetu kao predavač na kolegijima vezanima za menadžment i poduzetništvo. Znanstveni je istraživač na višegodišnjem projektu posvećenom procjeni potencijala rasta malih i srednjih poduzeća u kreativnim i kulturnim industrijama. U pauzama između poslovnih i obiteljskih obaveza, aktivni je konzument umjetnosti, posebice glazbene i filmske.
Ivona Adrić, studentica 3. godine preddiplomskog studija Financijski menadžment na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Iako se kao budući ekonomist bolje snalazi u ekonomskoj objektivnoj logici, cijeni umjetničku subjektivnost. Ipak, priznaje da većinu umjetničkih djela koja su procijenjena u milijunima ne razumije.
Matea Čuljak, studentica 2. godine diplomskog studija smjera Financijski menadžment na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Fakultetske dane provodi u stalnom usavršavanju na području financija i ekonomije općenito te sudjeluje na studentskim natjecanjima. Veliki je filmofil i ljubitelj glazbe, a slobodno vrijeme najradije provodi uživajući upravo u tim umjetnostima.
Asja Ćehović, studentica 2. godine preddiplomskog studija smjer Financijski menadžment na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Iako smatra da umjetnost vrijedi onoliko koliko je netko spreman dati za nju, sigurna je da postoji i način da njen kupac plati više.
Anamaria Milković, studentica 1. godine diplomskog studija smjer Marketing na Ekonomskom fakultetu u Osijeku. Iako uživa u sudjelovanju na brojnim projektima i studenskim natjecanjima, još više uživa u pisanju novinskih članaka te se nada da će njen najnoviji članak Razotkrivena misterija određivanja cijena umjetnina, dospjeti na naslovnice svih dnevnih novina u Hrvatskoj.
Suradnici na događanju: Ivona Adrić, Matea Čuljak, Asja Ćehović, Anamaria Milković
Opis događaja: Dok je stvaranje umjetničkog djela izrazito individualan i kreativan proces određen osobnošću umjetnika, određivanja cijene tog djela je pod utjecajem tržišnih zakona koji su ponekad vrlo surovi i neosobni. Ima li iznimaka i je li sve baš kako piše u ekonomskih udžbenicima saznat ćete u ovom predavanju ispunjenom mnogobrojnim zanimljivim primjerima, ali i poukama kako odrediti cijenu umjetničkog djela koja umjetnika neće ostaviti bez krova nad glavom.
| 03.04.2016.