Izbornik

Kreativna riznica

Lokacija

Ekonomski fakultet, Osijek, Hrvatska

Vrijeme održavanja

10. do 13. travnja 2019.

Od ideje do društvene odgovornosti udruga u lokalnoj zajednici

Vrsta događaja: Radionica

Predviđeno trajanje događaja: 45 min

Mjesto događaja: Dvorana 13

Izlagač: Andrijana Katava, univ.bacc.cult., Laura Plantak, univ.bacc.cult., Josipa Kraljević, univ.bacc.cult, Ivona Maršić, univ.bacc.cult.

Institucija: Udruga KultAkt

Kratki životopis:

Laura Plantak, predsjednica udruge KultAkt: Uvijek fokusirana na dodatno znanje i iskustvo, u ovom trenutku, obnaša i dužnost Predsjednice Savjeta mladih grada Osijeka. Tijekom studija ulaže u stjecanje dodatnog iskustva, umrežavanja i pronalaska novih interesa. Kroz trogodišnje članstvo u udruzi AIESEC Osijek (član, potpredsjednica za odnose s korporativnim sektorom i predsjednica lokalnog odbora) naučila je vrijednost timskog rada, upravljanja vremenom i razvoja unutarnje motivacije. Kroz studij je stjecala iskustvo sudjelovanjem na različitim domaćim i inozemnim konferencijama te volontiranjem u organizacijama i na projektima: Info centar za mlade Osijek, izložba „KarikARTure“, izložba „Melankolija“, galerija Kazamat – HDLU Osijek, Teatar To Go, Festival znanosti, suosnivačica udruge „Kultura Osječkog Društva“, Dani otvorenih vrata Kulturologije, Osječko ljeto kulture 2014., Muzej Slavonije, Muzej likovnih umjetnosti, Festival dječjih prava UNICEF, Matica Hrvatska, i sl. Izdala je dvije publikacije u zbornicima radova: „Mala knjiga velikih ljudi“ i „Bajsom kroz meandar“.

Andrijana Katava, potpredsjednica za odnose s javnošću udruge KultAkt: U svakoj situaciji otkriva priliku i time se vodi kroz sve što radi. Iskustvo ju je naučilo da logički povezuje obrasce i traži kvalitetu. Svoje iskustvo stječe na konkretan način tijekom studija poput marketing kampanje za Hrvatsko Narodno Kazalište u Osijeku za Kazališnu ljetnu špicu 2014. godine, kao članica organizacijskog odbora Kreativne riznice 2015. godine i kao voditeljica tima za organizaciju izložbe „KarikARTura“ 2016. U ovom trenutku, aktivno sudjeluje u projektu Odjela za kulturologiju i Umjetničke akademije S.O.S. (Scena Osječkih Studenata), a uz aktivan rad i angažman u udruzi KultAkt volontira u Galeriji Waldinger gdje radi na marketinškim aktivnostima galerije i vodi community management Facebook stranice.

Ivona Maršić, potpredsjednica za odnose s korporativnim sektorom udruge KultAkt: Znatiželjna, nasmijana i voljna stjecati novo iskustvo što nastavlja pokazivati kroz raspored kojim raspolaže. Iako volontira i angažira se u lokalnoj zajednici, tijekom cijelog studija nalazi vrijeme i za studentske poslove. Njezino područje interesa je prodaja i analiza iste odnosno shvaćanje odnosa i suradnje sa sponzorima i partnerima. Kroz rad u studentskoj udruzi AIESEC, u timu za odnose s korporativnim sektorom, uči osnove i nastavlja ih primjenjivati kroz KultAkt. Uz navedeno, volontirala je na projektima Muzeja Slavonije, Muzeja likovnih umjetnosti, izložba „KarikARTure“ te HNK Osijek. Sudjelovala je na međunarodnom projektu Odjela za kulturologiju „Creative Danube: places to see, places to be“ u suradnji sa studentima iz Stuttgartske škole za medije.

Josipa Kraljević, potpredsjednica za odnose s lokalnom zajednicom udruge KultAktAktivna u područjima svojih interesa i stalnom ulaganju u znanje. Nastoji realizirati svoje hobije i priključiti se novim programima koji bi joj pomogli u stjecanju iskustva. Tijekom studija je volontirala na različitim projektima poput: izložbe „Likovna baština obitelji Pejačević“ Galerije likovnih umjetnosti, na izložbi Odjela za kulturologiju „Proljetni salon“, izložba „KarikARTure“, projektu Ganja u organizaciji UNICEF-a te naučila znakovni jezik. U ovom trenutku se priprema na odlazak na program „Work and travel“ u SAD i radi na odnosu s volonterima i razvoju projekata udruge KultAkt. Sudjelovala je na međunarodnom projektu Odjela za kulturologiju „Creative Danube: places to see, places to be“ u suradnji sa studentima iz Stuttgartske škole za medije.

Opis događaja:

Kao studentice Odjela za kulturologiju, 2. godine diplomskog studija, započele smo ideju. Ovom radionicom želimo pokazati kako jedna ideja može pokrenuti reakciju, okupiti iskustva osnivača, kreativnosti i potrebu u lokalnoj zajednici te pozitivno utjecati na istu. Udruge pri suradnji s tvrtkama, koje žele biti društveno odgovorne, kreiraju nove projekte te kroz partnerstva i sponzorske odnose realiziraju aktivnosti, događaje i ciljeve radi kojih su osnovane. Kako bi odnosi bili obostrani i korisni, kroz primjere ćemo objasniti dobre i loše strane te pokazati što je potrebno za kvalitetno njegovanje odnosa. Što je društvena odgovornost u civilnom društvu i na koji način udruge mogu same biti društveno odgovorne, planiramo odgovoriti u drugom dijelu radionice. Cilj nam je interaktivnim pristupom pružiti mogućnost sudionicima radionice da sami dođu do zaključka i ponude svoje mišljenje na zadanu temu. Koncept društvene odgovornosti obuhvaća nekoliko sastavnica i ne svodi se samo na donacije civilnom društvu. Ovisi o kontekstu u kojem se događa, o potrebama tvrtke, o upravljačkoj praksi i organizacijskog kulturi te o tradiciji pojedine zemlje i ostalim čimbenicima. Uspješni programi društvene odgovornosti su oni koji su usko povezani s temeljnim poslom organizacije.

PRIJAVA