Kreativnošću do rezultata, ali kako do kreativnosti?
Vrsta događaja: Predavanje
Predviđeno trajanje događaja: 45 min
Mjesto događaja: Dvorana 14
Izlagači: Katarina Dijaković, Ivona Namjesnik, Marina Jeger
Institucija: Ekonomski fakultet u Osijeku
Kratki životopis:
Katarina Dijaković, magistra inženjerka grafičke tehnologije, dizajner je u osječkoj tvrtci Inchoo. Dosadašnja iskustva uključuju rad u marketinškoj agenciji, print produkciji te natječajni radovi. Najviše radi sa vektorima – bilo da se radi o korisničkim sučeljima, ilustracijama, ikonografiji, interaktivnim prototipovima ili pokretnoj grafici.
Ivona Namjesnik je koordinator za marketing i komunikaciju u tvrtki Inchoo što je njen prvi “korporativni” posao. Prijašnje iskustvo uključuje rad u različitim neprofitnim organizacijama – udrugu KOD je osnovala sama, a u udruzi AIESEC je bila članica izvršnog odbora zadužena za marketing. Tijekom tih godina je putovala i predavala na različitim lokalnim i internacionalnim konferencijama. Trenutno fokusirana na content marketing i njegovu ulogu u eCommerceu.
Doc.dr.sc. Marina Jeger radi na Ekonomskom fakultetu kao predavač na kolegijima vezanima za menadžment i poduzetništvo. Znanstveni je istraživač na višegodišnjem projektu posvećenom procjeni potencijala rasta malih i srednjih poduzeća u kreativnim i kulturnim industrijama.
Opis događaja: 21. stoljeće cijeni one koji su drugačiji – originalni, kreativni, a samim time, jako često – prvi – u kreiranju i plasiranju novih i neobičnih rješenja. No, što to znači? Iz perspektive onih koji spadaju u kreativce, grafičke dizajnerice i marketingašice, saznajte kako izgleda proces stvaranja na dnevnoj bazi i koliko se on razlikuje od pretpostavke koju imate.
| 19.03.2016.
Vrsta događaja: Predavanje
Predviđeno trajanje događaja: 45 min
Mjesto događaja: Dvorana 14
Izlagači: Katarina Dijaković, Ivona Namjesnik, Marina Jeger
Institucija: Ekonomski fakultet u Osijeku
Kratki životopis:
Katarina Dijaković, magistra inženjerka grafičke tehnologije, dizajner je u osječkoj tvrtci Inchoo. Dosadašnja iskustva uključuju rad u marketinškoj agenciji, print produkciji te natječajni radovi. Najviše radi sa vektorima – bilo da se radi o korisničkim sučeljima, ilustracijama, ikonografiji, interaktivnim prototipovima ili pokretnoj grafici.
Ivona Namjesnik je koordinator za marketing i komunikaciju u tvrtki Inchoo što je njen prvi “korporativni” posao. Prijašnje iskustvo uključuje rad u različitim neprofitnim organizacijama – udrugu KOD je osnovala sama, a u udruzi AIESEC je bila članica izvršnog odbora zadužena za marketing. Tijekom tih godina je putovala i predavala na različitim lokalnim i internacionalnim konferencijama. Trenutno fokusirana na content marketing i njegovu ulogu u eCommerceu.
Doc.dr.sc. Marina Jeger radi na Ekonomskom fakultetu kao predavač na kolegijima vezanima za menadžment i poduzetništvo. Znanstveni je istraživač na višegodišnjem projektu posvećenom procjeni potencijala rasta malih i srednjih poduzeća u kreativnim i kulturnim industrijama.
Opis događaja: 21. stoljeće cijeni one koji su drugačiji – originalni, kreativni, a samim time, jako često – prvi – u kreiranju i plasiranju novih i neobičnih rješenja. No, što to znači? Iz perspektive onih koji spadaju u kreativce, grafičke dizajnerice i marketingašice, saznajte kako izgleda proces stvaranja na dnevnoj bazi i koliko se on razlikuje od pretpostavke koju imate.
| 19.03.2016.