Kreativna rješenja u digitalnom oglašavanju
Vrsta događaja: Predavanje
Predviđeno trajanje događaja: 45 min
Mjesto događaja: Dvorana 7
Izlagač: Antun Biloš, Davorin Turkalj
Institucija: Ekonomski fakultet u Osijeku
Kratki životopis:
Antun Biloš radi na Ekonomskom fakultetu u Osijeku od 2007. g., trenutno u znanstveno-nastavnom zvanju docenta. Glavni znanstveni fokus usmjeren je na digitalni marketing i digitalne tehnologije. Predaje kolegije na preddiplomskoj, diplomskoj i poslijediplomskoj razini što uključuje kolegije E-marketing, E-trgovinu, E-business, Marketing-informacijski sustav i dr. Suautor je na dva izdanja knjige E-marketing te član Hrvatske udruge za marketing (CROMAR).
Davorin Turkalj je zaposlen na Ekonomskom fakultetu u Osijeku na radnom mjestu docent na Katedri za marketing. Znanstveni interesi kao i rad sa studentima su usmjereni na područje digitalnog marketinga, marketinga usluga i agromarketinga. U suautorstvu je napisao dva izdanja knjige “E-marketing”. Pored toga uključen je u izvedbu Poslijediplomskog specijalističkog studija “Marketing posebnih područja” u ulozi zamjenika voditelja studija.
Opis događaja: Oglašivačku industriju je od njezinih početaka krasila komunikacijska kreativnost te želja bivanja drugačijim. Digitalne tehnologije korjenito su izmijenite i usavršile komunikacijski proces osiguravajući prostor razvijanju izravnog marketinga, ali i novih kreativnih rješenja u ostvarivanju komunikacijskih ciljeva. U predavanju se uspješnim primjerima ilustriraju mogućnosti kreativne uporabe mogućnosti digitalnog oglašavanja, ali i određene dileme mjerljivosti ostvarenih učinaka.
| 19.03.2016.
Vrsta događaja: Predavanje
Predviđeno trajanje događaja: 45 min
Mjesto događaja: Dvorana 7
Izlagač: Antun Biloš, Davorin Turkalj
Institucija: Ekonomski fakultet u Osijeku
Kratki životopis:
Antun Biloš radi na Ekonomskom fakultetu u Osijeku od 2007. g., trenutno u znanstveno-nastavnom zvanju docenta. Glavni znanstveni fokus usmjeren je na digitalni marketing i digitalne tehnologije. Predaje kolegije na preddiplomskoj, diplomskoj i poslijediplomskoj razini što uključuje kolegije E-marketing, E-trgovinu, E-business, Marketing-informacijski sustav i dr. Suautor je na dva izdanja knjige E-marketing te član Hrvatske udruge za marketing (CROMAR).
Davorin Turkalj je zaposlen na Ekonomskom fakultetu u Osijeku na radnom mjestu docent na Katedri za marketing. Znanstveni interesi kao i rad sa studentima su usmjereni na područje digitalnog marketinga, marketinga usluga i agromarketinga. U suautorstvu je napisao dva izdanja knjige “E-marketing”. Pored toga uključen je u izvedbu Poslijediplomskog specijalističkog studija “Marketing posebnih područja” u ulozi zamjenika voditelja studija.
Opis događaja: Oglašivačku industriju je od njezinih početaka krasila komunikacijska kreativnost te želja bivanja drugačijim. Digitalne tehnologije korjenito su izmijenite i usavršile komunikacijski proces osiguravajući prostor razvijanju izravnog marketinga, ali i novih kreativnih rješenja u ostvarivanju komunikacijskih ciljeva. U predavanju se uspješnim primjerima ilustriraju mogućnosti kreativne uporabe mogućnosti digitalnog oglašavanja, ali i određene dileme mjerljivosti ostvarenih učinaka.
| 19.03.2016.