Izbornik

Ekonomski fakultet u Osijeku na festivalu Dani komunikacija 2017. godine

EFOS - Rovinj - Dani komunikacija

Ekonomski fakultet u Osijeku, Katedra za marketing na Ekonomskom fakultetu u Osijeku i studentska udruga Bookmark organizirali su put na festival Dani komunikacija koji se održao od 30. ožujka do 02. travnja 2017. godine u Rovinju.

Ovogodišnji, peti po redu, festival Dani komunikacija organizirali su HURA i IAB Hrvatska. Tema Festivala, koji je ove godine okupio 16 internacionalnih predavača i privukao više od 2 400 sudionika iz cijeloga svijeta, bila je spajanje odnosa s javnošću i oglašavanja.

Svi sudionici Festivala sudjelovali su na raznim predavanjima, radionicama, panelima, projekcijama s Cannes Lionsa, dodjeli nagrada, partyjima te u zabavnim sadržajima. Neka od zvučnijih imena koja su održala predavanja na kojima se tražila stolica više bila su: Alex Braun (SKDKnickerbocker), Fredrik Ost & Erik Kockum (SNASK), Razvan Capanescu (McCann Worldgroup), Natasha Jen (Pentagram), Mark Shayler (DO Lectures) i Peter Sunde (The Pirate Bay). Alex Braun uveo je sve prisutne u svijet (ne)kreativnih i (ne)uspješnih američkih predsjedničkih kampanja, Fredrik Osk i Erick Kockum kroz jednosatno predavanje pokazali su kako mašta i kreativnost zaista nemaju granica, Razvan Capanescu savjetovao je sve prisutne kako trebaju raspodijeliti vrijeme u danu te postati najproduktivnija verzija samih sebe, Natasha Jen upoznala je sve prisutne s mogućnostima koje dizajn pruža objašnjavajući isti kroz svoju drugu ljubav – arhitekturu, Mark Shayler, kao jedan od najinspirativnijih predavača podsjetio je sve prisutne na njihove pojedinačne „super-moći“ te da svoju kreativnost trebaju pametno usmjeriti dok je posljednji dan najposjećenije predavanje na Festivalu održao osnivač The Pirate Bay-a, Peter Sunde, koji je objasnio kako je nastao Pirate Bay, koncept poslovanja i opstanka Pirate Baya te iznio svoja razmišljanja o budućnosti vezano za piratstvo na Internetu. Sva predavanja i sami predavači bili su zaista različiti te izuzetno inspirativni, puni znanja, entuzijazma i želje da kroz svoje primjere pokažu kako smo mi oni koji svojim idejama i radom možemo promijeniti svijet oko sebe. Nadalje, svi sudionici imali su priliku, kroz sva tri dana, prisustvovati na raznim projekcijama s Cannes Lionsa, sudjelovati u raznim zabavnim sadržajima kao što su: igranje „Čovječe ne ljuti se“, poslati pismo s porukom pod pokroviteljstvom Jane, vidjeti i isprobati hranu skuhanu od Podravkinog robota kuhara, isprobati 3D stvarnost te igrati PS4. Također, svi sudionici imali su priliku sudjelovati na raznim radionicama, panelima i kratkim interaktivnim predavanjima. Tu posebno izdvajamo radionice: „Zašto u novogodišnjoj noći nosimo crvene gaćice?“, „Digitalna praksa nakon faksa“ i „Trgovine koje prodaju (više)“, dok od kratkih interaktivnih predavanja izdvajamo predavanje Nenada Bakića i predavanje Ivana Brezaka Brkana. Nadalje, drugi dan Festivala, 31. ožujka, održana je dodjela nagrada Effie, IdejaX, Mixx i Young Lions gdje su nagrađeni najbolji komunikacijski projekti te najbolji mladi kreativci. Isto tako, svi sudionici svaki dan su bili pozvani na after party-je te koncerte koji su organizirani u sklopu Festivala.

43 studenta i 3 profesora s Ekonomskog fakulteta u Osijeku, kroz tri dana sudjelovanja na ovom izvanrednom Festivalu dobili su priliku upoznati različite ljude, poslušati različita predavanja, razmisliti o sebi i smjeru u kojem se razvijaju/žele razvijati te su tu istu priliku, u konačnici, iskoristili za stjecanje znanja, upoznavanje i širenje mreže kontakata, istraživanje Rovinja te druženje i opuštanje. Nadamo se da će sudjelovanje na ovom Festivalu postati tradicija te da će Festival sljedeće godine biti još veći i bolji! J

Vlog s putovanja možete pogledati na – https://youtu.be/be0jCe7wYyA

P.S. Dani komunikacija, vidimo se sljedeće godine! J

Napisala: Anamaria Milković, studentska udruga Bookmark

EFOS na društvenim mrežama