Izbornik

Organisational Units

Organisational units of the Faculty are Chairs, Library and Secretariat.

Six Chairs are established at the Faculty:

  1. Chair of National and International Economics
    Chair President: Đula Borozan, Ph.D.
    Chair has 10 employees, 7 of whom are elected to scientific-teaching titles.
  2. Chair of Management, Organisation and Entrepreneurship
    Chair President: Nataša Šarlija, Ph.D.
    Chair has 18 employees, 13 of whom are elected to scientific-teaching titles.
  3. Chair of Marketing
    Chair President: Mirna Leko Šimić, Ph.D.
    Chair has 12 employees, 10 of whom are elected to scientific-teaching titles.
  4. Chair of Finance and Accounting
    Chair President: Dražen Koški, Ph.D.
    Chair has 13 employees, 9 of whom are elected to scientific-teaching titles.
  5. Chair of Quantitative Methods and Informatics
    Chair President: Antoaneta Klobučar, Ph.D.
    Chair has 11 employees, 7 of whom are elected to scientific-teaching titles.
  6. Chair of Interdisciplinary Courses
    Chair President:  Antun Šundalić, Ph.D.
    Chair has 5 employees, 1 of whom is elected to a scientific-teaching title.

Chairs have a total of 69 employees.
UNESCO Chair in Entrepreneurship is established as a separate organisational unit based on the agreement signed between the United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization and the Josip Juraj Strossmayer University of Osijek on February 18, 2008.

 

Library
Library has 3 employees.


Secretary Office
Na Fakultetu se ustrojava Odjel u područnoj službi (Tajništvo) kao ustrojbena jedinica za obavljanje pravnih, stručno-administrativnih, financijsko-računovodstvenih poslova, poslova unaprjeđenja i osiguranja kvalitete, poslova vezanih za studentska pitanja, tehničkih i pomoćnih poslova na Fakultetu te drugih poslova vezanih za uspješan rad Fakulteta utvrđenih Statutom Fakulteta i drugim općim aktima.

Tajništvo ima 35 zaposlenika.
U Tajništvu se ustrojavaju: pododsjeci, odjeljci, odsjeci te druge ustrojbene jedinice kao niže ustrojbene jedinice:

  1. Pododsjek u područnoj službi za pravne, kadrovske i stručno-administrativne poslove (Ured za pravne, kadrovske i stručno-administrativne poslove)
    1.1. Odjeljak/Ured za pravne i kadrovske poslove
    1.1.1.Odsjek za centralnu arhivu
    Pododsjek ima 3 zaposlenika.
  1. Pododsjek u središnjoj službi za financijsko-računovodstvene poslove (Ured za financijsko-računovodstvene poslove)
    2.1. Odjeljak/Ured za financijske poslove
    2.1.1 Ispostava/Ured za računovodstveno-knjigovodstvene poslove
    2.2. Odsjek/Ured za računovodstvo i izdatke zaposlenika
    Pododsjek ima 5 zaposlenika.
  1. Odjeljak/Ured za studente i studije
    3.1. Referada/Ured za sveučilišne studije
    3.2. Odsjek/Ured za stručne studije
    Odjeljak ima 2 zaposlenika
    3.3. Odjeljak/Ured za poslijediplomske studije
    3.3.1. Ostala ustrojstvena jedinica/Ured za informatički sustav obrade studija
    Odjeljak ima 4 zaposlenika
  1. Odjeljak/Ured za unaprjeđenje i osiguranje kvalitete visokog obrazovanja
    Odjeljak ima 1 zaposlenika.
  1. Odjeljak/Ured za cjeloživotno obrazovanje, projekte i programe Europske unije
    Odjeljak ima 3 zaposlenika.
  1. Odjeljak/Ured za informatiku i računalnu mrežu
    6.1. Odsjek/Ured za razvoj informacijskog sustava
    6.2. Odsjek/Ured za informacijsku i računalnu infrastrukturu
    Odjeljak ima 3 zaposlenika.
  1. Odsjek Ureda dekana
    7.1. Odsjek/Ured za opće i administrativne poslove
    7.2. Ostala ustrojstvena jedinica za tehničke i pomoćne poslove/Ured za tehničke i pomoćne poslove
    Ostala ustrojstvena jedinica ima 9 zaposlenika.

 

Library

Working hours:

  • Monday – Thursday: 8-20 h
  • Friday: 8-15 h

Faculty Bookshop

Working hours:

  • Monday – Friday: 9-12 h
  • Tuesday: 9-12 h and 16-18 h

Registrar’s Office

Working hours:

  • Workdays: 8-12 h
  • Tuesday (only for part-time students): 16-18:30 h