Izbornik

Organisational Units

Organisational units of the Faculty are Chairs, Library and Secretariat.

Six Chairs are established at the Faculty:

  1. Chair of National and International Economics
    Chair President: Đula Borozan, Ph.D.
    Chair has 10 employees, 7 of whom are elected to scientific-teaching titles.
  2. Chair of Management, Organisation and Entrepreneurship
    Chair President: Nataša Šarlija, Ph.D.
    Chair has 16 employees, 12 of whom are elected to scientific-teaching titles.
  3. Chair of Marketing
    Chair President: Mirna Leko Šimić, Ph.D.
    Chair has 13 employees, 11 of whom are elected to scientific-teaching titles.
  4. Chair of Finance and Accounting
    Chair President: Domagoj Sajter, Ph.D.
    Chair has 12 employees, 8 of whom are elected to scientific-teaching titles.
  5. Chair of Quantitative Methods and Informatics
    Chair President: Antoaneta Klobučar, Ph.D.
    Chair has 9 employees, 6 of whom are elected to scientific-teaching titles.
  6. Chair of Interdisciplinary Courses
    Chair President:  Antun Šundalić, Ph.D.
    Chair has 5 employees, 4 of whom are elected to teaching titles and 1 of whom is elected to a scientific-teaching title.

Chairs have a total of 65 employees.

UNESCO Chair in Entrepreneurship is established as a separate organisational unit based on the agreement signed between the United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization and the Josip Juraj Strossmayer University of Osijek on February 18, 2008.

 

Centre for Lifelong Learning
Centre has 1 employee.


Library
Library has 3 employees.


Secretary’s Office

Academic Secretary: Biljana Graša, mag.iur., tel. 031/224-412, email biljana@efos.hr
Consultations with students: Tuesday: 09:00 – 10:00

Na Fakultetu se ustrojava Odjel u područnoj službi (Tajništvo) kao ustrojbena jedinica za obavljanje pravnih, stručno-administrativnih, financijsko-računovodstvenih poslova, poslova unaprjeđenja i osiguranja kvalitete, poslova vezanih za studentska pitanja, tehničkih i pomoćnih poslova na Fakultetu te drugih poslova vezanih za uspješan rad Fakulteta utvrđenih Statutom Fakulteta i drugim općim aktima.
Tajništvo ima 29 zaposlenika.
U Tajništvu se ustrojavaju: pododsjeci, odjeljci, odsjeci te druge ustrojbene jedinice kao niže ustrojbene jedinice:

1.1. Ured (pododsjek) za pravne i stručno-administrativne poslove
1.1.1. Ured (odsjek) za stručno-administrativne poslove
1.1.2. Ured (odjeljak) za upravljanje ljudskim resursima
Ured ima 4 zaposlenika.

1.2. Ured (pododsjek) za financijsko-računovodstvene poslove
1.2.1. Ured (odsjek) za izdatke zaposlenika
1.2.2. Ured (ispostava) za računovodstveno-knjigovodstvene poslove
Ured ima 4 zaposlenika.

1.3. Ured (odjeljak) za poslovne odnose i nabavu
Ured ima 1 zaposlenika.

1.4. Ured (odjeljak) za studente i studije
1.4.1. Ured (odsjek) za studentska pitanja
Ured ima 3 zaposlenika

1.5. Ured (odjeljak) za poslijediplomske studije
Ured ima 1 zaposlenika.

1.6. Ured (odjeljak) za unaprjeđenje i osiguranje kvalitete visokog obrazovanja
Ured ima 1 zaposlenika.

1.7. Ured (odjeljak) za karijerno savjetovanje i razvoj karijera
Ured ima 1 zaposlenika.

1.8. Ured (odjeljak) za međunarodnu i međuinstitucijsku suradnju
Ured ima 1 zaposlenika.

1.9. Ured (odjeljak) za projekte i programe EU
Ured ima 1 zaposlenika.

1.10. Ured (odjeljak) za računalnu mrežu i komunikacijske sustave
1.10.1. Ured (odsjek) za razvoj informacijskog sustava
1.10.2. Ured (odsjek) za informacijsku i računalnu infrastrukturu
Ured ima 2 zaposlenika.

1.11. Ured (odsjek) dekana
Ured ima 1 zaposlenika.

1.12 Ured (odsjek) za centralnu arhivu i urudžbeni zapisnik
Ured ima 1 zaposlenika.

1.13. Ured (ostala ustrojstvena jedinica) za tehničke i pomoćne poslove
Ured ima 8 zaposlenika.

 

Library

Working hours:

  • Monday – Thursday: 8-20 h
  • Friday: 8-15 h

Faculty Bookshop

Working hours:

  • Monday – Friday: 9-12 h
  • Tuesday: 9-12 h and 16-18 h

Registrar’s Office

Working hours:

  • Workdays: 8-12 h
  • Tuesday (only for part-time students): 16-18:30 h